مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ستاره کوچولوی من

معرفی من و ستاره کوچکم

1394/3/7 0:51
نویسنده : مهدی یار
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، من مادر مهدیار هستم و دلم می خواست برای پسر کوچولوم وبلاگی بنویسم و تجربیات و احساساتم را با مادران سرزمینم به اشتراک بگذارم.

خدای مهربون پسر گلم رو بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1393 به ما هدیه داد و زندگی ما با اومدن اون ستاره کوچولو رویایی تر شد.

الان یکسال از تولد مهدی یار میگذره و توی این یکسال به دلیل حساسیت بالای این دوران ،قادر به نوشتن مطلبی حتی در دفتر چه خاطراتم نبودم، و شش دانگ حواسم را به پسر کوچکم و نیاز هایش داده بودم. تا کوتاهی در حق ستاره زیبایم نکرده باشم.

 حالا کمی از اون دل نگرانی ها و کم تجربه گی ها گذشته و احساس می کنم زمان بیشتر برای نوشتن دارم.

سعی می کنم  برای شروع چندتایی عکس از این دوران قرار بدم تا بیشتر با من و ستاره کوچولوی من آشنا شوید .

امیدوارم با ساخت این وبلاگ و با همفکری مادران مهربان، بتوانم مادر خوبی برای فرزندم باشم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)